Ile numerów liczy kolekcja?
Kolekcja liczy 125 numerów.
Jak często będą się ukazywały kolejne numery?
Numer 1 w sprzedaży od dnia 05.08.2020 roku. Numer 2 w sprzedaży od dnia 19.08.2020
roku.
Kolejne numery będą się ukazywały co tydzień.
Ile będzie kosztował jeden numer?
Cena regularnego numeru, dostępnego w kiosku, będzie wynosiła 39,99 zł.
W ofercie dla
prenumeratorów jeden numer
kosztuje 34,99 zł.
Czy można kolekcję zaprenumerować od dowolnego numeru?
Tak, przy czym oferta promocyjna dotyczy tylko prenumeraty od numeru 1, 2, 3 lub 4.
Czy można zaprenumerować wybrane numery?
Niestety, nie. Można natomiast zamawiać wydane już numery, które zostaną wysłane za
zaliczeniem pocztowym. Oczywiście można zamawiać dowolną ilość numerów, a koszty wysyłki 10
zł doliczane są do paczki.
Czy można zaprenumerować kolekcję w formie przedpłaty?
Niestety, nie. Przygotowaliśmy nową formę prenumeraty, tak aby zakup kolekcji nie
nadwerężał Pana/Pani budżetu domowego.
Czy przy zamówieniu większej ilości numerów archiwalnych mogę otrzymać rabat?
Niestety, infolinia nie jest upoważniona do udzielania tego typu rabatów. Prosimy o
bezpośredni kontakt z wydawcą.
W moim kiosku nie ma już pierwszego numeru. Gdzie mogę go kupić i w których kioskach będą
dostępne kolejne numery?
Przykro nam, że nie udało się Panu/Pani kupić pierwszego numeru. Może jednak Pan/Pani
złożyć zamówienie
u nas, na stronie internetowej lub za
pośrednictwem Biura Obsługi Klienta tel. (22) 48 75 333. Zrealizujemy je
w ciągu 30 dni.
Można także zamawiać kolejne numery, jeśli nie uda się ich kupić w kiosku. Do ceny
egzemplarza doliczamy jednak wówczas 10 zł opłaty pocztowej. Skontaktujemy się z
dystrybutorem prasy
w Pana/Pani miejscowości w celu zwiększenia
nakładu przeznaczonego do sprzedaży w Pana/Pani kiosku lub w kioskach okolicznych. Zachęcamy
do złożenia
prenumeraty.
Jak długo będzie wydawana kolekcja?
Zebranie kolekcji zajmie około 2 lat.
Czy można zwrócić towar?
Klient może zrezygnować z towaru kupionego u Wydawcy na odległość (telefonicznie, mailowo,
przez Internet, listownie) bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru.
Odstąpienia od umowy można dokonać telefonicznie, mailowo lub listownie (zamówiony
telefonicznie, mailowo, przez Internet, listownie).
Zwracany towar może być rozpakowany, ale musi być kompletny. Zwracany towar należy odesłać w
ciągu 14 dni. Do zwrotu można dołączyć formularz zwrotu. Dołączenie formularza zwrotu nie
jest warunkiem koniecznym do odstąpienia od umowy.
Po zarejestrowaniu zwrotu towaru Wydawca anuluje zaległą płatność, jeśli widnieje na koncie
klienta, lub zostaną zwrócone pieniądze w ciągu 14 dni roboczych, jeśli była już dokonana
płatność. W przypadku powstania nadpłat na koncie Klienta w związku z płatnościami za
zamówione towary obowiązują następujące zasady zwrotu nadpłat:
- pieniądze zwracane są klientowi lub
- jeśli Klient wyraża zgodę, nadpłatę możemy zaliczyć na poczet kolejnej przesyłki.
Zwrot nadpłaty lub za odesłane towary następuje na rachunek bankowy wskazany przez
Klienta.
Wydawca gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Wydawca nie przyjmuje żadnych przesyłek
odsyłanych za pobraniem. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
W przypadku zamówień archiwalnych, gdzie pobierana jest dodatkowa opłata za przesyłkę,
Wydawca zwróci na wskazany rachunek bankowy, pełną kwotę, jaka została pobrana od Klienta
(cena towaru + cena wysyłki).
Zwracany towar Klient powinien odesłać na adres Wydawcy:
Hachette Polska Sp. z o.o.
Skrytka pocztowa 50
UP Wieliczka
Ul. Legionów 3